שאלות נפוצות

על ערכת הניקוי הביתית

אנשים הסובלים מבעיות כרוניות ונוטלים תרופות באופן קבוע, מתבקשים להתייעץ עם שלמה לפני בחירת תוכנית הניקוי!

תוכניות הניקוי משנות את הסדרים והאלכימיה שבהם הגוף שלכם רגיל לעבוד – לכך אנו קוראים ‘תגובות הגוף לניקוי’.
ניתן לצפות לרעידות קלות, תחושה של עייפות, כאבי ראש, עצירות זמנית ופריחות קלות על פני העור.
לכן חשוב מאד לא להתרגש ולהבין שלעיתים זהו חלק מהתהליך. במקרה של חשש – ניתן תמיד להתקשר לשלמה לייעוץ טלפוני נקודתי.

title_line

מכיוון שהתהליך משנה את קצב פעולת המעיים , לעיתים ,ביום-יומיים הראשונים אנו חשים תחושת עצירות. יש להמתין בסבלנות – בימים הבאים הכל ישתחרר. יש לעשות יותר תרגילי בטן לזירוז היציאות.

*לאנשים הסובלים מעצירות כרונית – מומלץ לעבור לתוכנית הניקוי המתקדמת.

לכל מכורי הקפאין (אלו מאיתנו ששותים קפה בכל יום) , כאשר הגוף מפנה את הקפאין, חשים כאבי ראש. בדר”כ – אחרי יום, זה חולף. מה שיכול לעזור – לשתות יותר מים ולהוסיף 2 כמוסות ויטמין C לתוכנית.

בזמן תהליך הניקוי רעלים מתנתקים מצנרת העיכול ומתחילים לזרום החוצה. תגובת הרקמות הבריאות היא התנפחות, גזים ורגישות בזמן המעבר.

כאשר הגוף מתנקה מרעלים, הרבה מהרעלים מתנקזים מן הרקמות אל הדם. וכך נוצר עומס על מערכות הפינוי (כבד, ריאות, כליות, מעי גס והעור)מערכות אלו גובות יותר אנרגיה ולכן התחושה היא חוסר באנרגיה ועייפות גדולה.

כיוון שהעור הוא חלק גדול במערכת פינוי הרעלים, תופעות של פריחה מעידות על כך שהעור נמצא בפעילות פינוי מוגברת ועושה את תפקידו. לא להילחץ – הפריחה עוברת מעצמה תוך מספר ימים.

תוך כדי ניקוי הגוף מרעלים, גם המערכת ההורמונאלית מתחילה להתנקות וכאשר רעלים כימיים ומתכות כבדות עוברים לנו במחזור הדם, יש תחושה של רעידות וחום/קור מוגבר או זיעה קרה. תופעות אלו קורות לרוב בתוכניות היותר מתקדמות.

לשאלות וקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים

וקבלו במתנה את החוברת ״תרופות ללא תרופות״ למייל שלכם.

תודה על הרשמתך
או התקשרו