מברכים אותך על הצעד הראשון להשתתפות

תוכנית ניקוי רעלים מהגוף

נחזור אליכם עם מענה

ברוכים הבאים

לצעד הראשון בדרך לחיים מאוזנים יותר

הסדנה תהייה במתכונת דומה לסדנת הדגל הוותיקה והמוערכת שלנו אבל באונליין, בבביתכם, דרך הזום. מבטיחים שתרגישו עטופים ובתמיכה מלאה כל רגע ורגע, כי זו המומחיות שלנו.

התוכנית היא כמו תהליך של RESET שמחזיר את הגוף לנקודת מוצא

תוכנית הדגל שלנו המאפשרת ניקוי יסודי ועמוק עם תמיכה והדרכה מלאה דרך כניסה למערכת ההדרכה האינטרנטית שלנו.
במשך שבוע אנחנו מנקים את הגוף ומאפשרים לו לעבוד ללא “רעלים חיצוניים”, אשר גורמים לו לעבוד קשה יותר ומזיקים לנו, אנחנו מרגיעים את המערכת ומורידים את החומציות.
בנוסף, אנחנו מחזקים אותו ע”י כמוסות של צמחים, ויטמין C, פרוביוטיקה, סיבים,
מזונות על וירוקים אשר עוזרים לו להתחזק ולעבוד במרץ על פעולות הניקוי.
האוכל יהיה קל אך משביע!
לא לדאוג, לא תהיו רעבים!

מה תקבלו

מה בערכה?

לחצו על ה + כדי לקרוא עוד

תוכנה מלאה לחווית ניקוי מלאה, הכוללת סרטונים שילוו אתכם צעד צעד בכל אחד משלבי הניקוי. ממש כמו לעבור סדנאת ניקוי, רק בלי לצאת מהבית!

תערובת סיבים ופירות יבשים לניקוי ושמירה על בריאות המעיים.
שתיית הסיבים מניעה את מערכת העיכול ומנקה אותה בצורה עדינה ובכך שומרת על בריאות המעיים ותורמת לפעילות מערכת העיכול (מקל על יציאות).

תערובת ייחודית ומקצועית של ”מזונות על“ בהכנה ביתית המכילה חלבון מלא (כל חומצות האמינו) וספקטרום רחב של מינרלים וויטמינים הדרושים לגוף לתפקוד אופטימלי.

תערובת ירוקים, המיועדת לניקוי רעלים, ניקוי הדם והכבד ואיזון חומציות. עשירה בנוגדי חמצון, כלורופיל, מינרלים ואנזימים המסייעים להבראה והזנת הגוף כולו.

טבליות המכילות בקטריות ידידותיות, שחיות בסימביוזה עם גוף האדם, מגנות עליו ומסייעות בתהליך עיכול המזון.

 

כמוסות הניקוי הן כמוסות צמחיות טבעוניות. כמוסות אלו מכילות קליפות עצים, עלים ושורשים של צמחי מרפא הידועים בחיזוק דפנות המעיים, חיטוי דפנות המעיים והגברת תנועת המעיים. הכמוסות מתפקדות כזרז עיכול עדין. בתהליך ניקוי עמוק הן חשובות בזירוז של פינוי פסולת מהמעי הגס ובכך עוזרות למניעת עומס במערכת העיכול.

כמוסות המכילות אנזימי עיכול פעילים, בספקטרום מלא, המאפשרים יכולת פירוק גבוהה יותר של מזון ופסולת שהגוף עצמו ייצר.

כמוסות שעוזרות לניקוי מחזור הדם, בכך שהן מפנות רדיקלים ופסולת שנוצרה כתוצאה משומן.

 

מהי שיטת MDT?

שיטת Multy Dimention Therapy  – MDT, היא שיטת טיפול רב מימדית (פיזי, רגשי, מנטלי ורוחני), המשלבת טכניקות שונות ועושה שימוש בתפיסות מודרניות של העידן החדש, בשילוב עם טכניקות מעולם הריפוי המסורתי העתיק.

את השיטה פיתח שלמה דהרמה, בעקבות 25 שנות נסיון בתחום והינה ייחודית לסדנאות הניקוי מבית BodyFlow.

מה בעצם ההבדל בין צומות מיצים קצרים וארוכים ולמה אנחנו לא מתפשרים על משך הסדנה? 
צומות קצרים של יומיים- שלושה יכולים להיות מנוחה מבורכת לגוף ולמערכת העיכול אך בזמן כה קצר אין את היכולת להעמיק ולנקות באמת. חשוב להבין שלגוף שלנו לוקח לפחות 3 ימים לזהות שלא נכנס אוכל, שמערכת העיכול לא מופעלת ושהוא עובר תהליך ורק אז הוא נכנס למצב של פעולת איסוף והוצאת הפסולת והניקוי מתחיל. 

4 המימדים בהם נעמיק:

מה מייחד את סדנת BodyFlow

בBodyflow אנו לא מסתפקים בסדנא קצרה שאינה יכולה לחולל שינוי מהותי וניקוי עמוק כפי שאנו רוצים. לכן מעבר לחמשת ימי הסדנא אנו מתחילים להכין את הגוף לניקוי בצורה עדינה והדרגתית (שאינה פוגעת או משבשת את חיי או סדר היומיום) בשבועות שלפני הסדנה ובכך יוצרים תנאים אידיאליים לגוף להתנקות ב-6 ימים של סדנה בעלת תפריט שייקים מגוון ומיוחד וכדורים תומכי ניקוי.

במקביל, כוללת הסדנה גם תרגילי קול ונשימה, פעילות גופנית, מתיחות ותרגילי ריכוז שתומכים בניקוי. השילוב המוקפד הזה שנבנה על ידע ומיומנות של שנים רבות, מסייע לגוף להגיע לתוצאות ניקוי עמוקות ויסודיות.

בסיום התוכנית נחווה את עצמנו ואת גופנו באופן שונה מזה שהכרנו. לאחר טיהור הרעלים מהגוף וניקוי מערכת העיכול והתאים, ספיגת המזון שאנו צורכים תהפוך ליעילה ונעימה יותר. בעקבות התוכנית, תעלה רמת החיוניות ונחוש קלילות, ערנות ונינוחות נפשית ומנטלית חדשה. לאחר תהליך הניקוי, מתעורר רצון טבעי להקשיב לגוף ולשמר את השינוי שהתחולל בו. שינוי ההרגלים ומעבר לתזונה בריאה יותר, משקפים בצורה ברורה את התוצאות המיידיות בחיינו.

עם איזה תחושות וכלים תצאו מהסדנה