רטריט ניקוי הגוף והנפש מרעלים

הסדנה הקרובה:

29/05/2024-02/06/2024
נס עמים - הגליל המערבי

תאריכים קרובים נוספים

29/05/2024-02/06/2024
נס עמים - הגליל המערבי

ניקוי רעלים מהגוף והנפש

חמישה ימים של תהליך עמוק ויסודי

הסדנה כוללת

צום מיצים

המבוסס על שייקים ומיצים, המכילים מחוללי ניקוי טבעיים, צמחי מרפא (תוספי תזונה טבעיים) ומזונות על. מטרתו היא פירוק רעלים מהגוף (כולל "פלאק"), ברמה העמוקה ביותר.

תרגול בתנועה

סדנאות יוגה, מפגשי בוקר הכוללים ריקוד, תרגילי כח, נשימות, מתיחות ושחרור.

סדנאות עבודה אנרגטית

תרגול עבודה קולית טכניקות ריכוז, הילינג

סדנת "ריברסינג"

עם התרפיסט יובל בנטמן ריפוי באמצעות טכניקה של נשימה מעגלית-מודעת, המאפשרת הרפיה פיזית ומחשבתית ופתיחה של חסימות רגשיות ואנרגטיות.

סדנת שוקולד ומזונות על

סדנה בה נלמד מהם מזונות העל, כיצד הם תורמים ומה מומלץ לעשות איתם. נלמד ונתנסה בהכנת שוקולד חי אמיתי (RAW) ובריא, בהכנה ביתית.

הרצאות מרתקות

המשלבות מצגות, סודות, אגדות וידע אינפורמטיבי ומקנות הבנה ברורה ומעשית ביחס לחשיבותו של אורח חיים בריא בשגרת היומיום.

"סדנת קרח ואש'"

בסדנה נחווה ונתרגל נשימה על מנת ללמוד איך לשלב אותה בחיי היום-יום כדי שתהווה לנו כלי פרקטי ונגיש להתמודדות עם מצבים של מתח, חרדה, הפרעות שינה, כאבים שונים בגוף ועוד.

מהי שיטת MDT?

שיטתMulty Dimension Therapy  – MDT, היא שיטת טיפול רב מימדית (פיזי, רגשי, מנטלי ורוחני), המשלבת טכניקות שונות ועושה שימוש בתפיסות מודרניות של העידן החדש, בשילוב עם טכניקות מעולם הריפוי המסורתי העתיק.

את השיטה פיתח שלמה דהרמה, בעקבות 30 שנות נסיון בתחום והינה ייחודית לסדנאות הניקוי מבית BodyFlow.

מה בעצם ההבדל בין צומות מיצים קצרים וארוכים ולמה אנחנו לא מתפשרים על משך הסדנה? 
צומות קצרים של יומיים- שלושה יכולים להיות מנוחה מבורכת לגוף ולמערכת העיכול אך בזמן כה קצר אין את היכולת להעמיק ולנקות באמת. חשוב להבין שלגוף שלנו לוקח לפחות 3 ימים לזהות שלא נכנס אוכל, שמערכת העיכול לא מופעלת ושהוא עובר תהליך ורק אז הוא נכנס למצב של פעולת איסוף והוצאת הפסולת והניקוי מתחיל. 

4 המימדים בהם נעמיק:

שמעו מה מספרים עלינו

Yael Manor
Yael Manor
קרא עוד
חוויה מופלאה מבחינה פיזית ולא פחות מכך - מנטלית, רגשית ורוחנית. הסדנה מופקת לעילא ולעילא, ניכר שעל כל פרט חשבו היטב ונתנו את כל הלב. הצוות, המנחים וההלפרים, נפלאים אחד אחת, מקצוענים, מלאים בנתינה משמעותית והמון לב. שלמה הוא מהנדס אינסטלציה של הגוף וגם של הנשמה - מאפשר זרימה טובה יותר בשניהם, והרבה מעבר לזה. הוא מלא בידע מרתק ובנתינה שלמה. מעולם לא נתקלתי בחוויה שראויה יותר לתיאור: טרנספורמטיבית ומעוררת השראה. ברור לי שאגיע שוב ואאחל את החוויה הזאת לכל אהוביי. ממליצה מכל הלב לצאת למסע הנהדר הזה בהתמסרות מלאה, ולסמוך על שלמה והצוות שיקחו אתכם למקומות נפלאים!
Batya Rockaway
Batya Rockaway
קרא עוד
הכרתי את שלמה בתכנית טלויזיה על חוקנים לפני 17 שנים , הבטחתי להגיע לסדנה שלו , מלא חברים קרובים השתתפו והמליצו מאוד ואני המשכתי לעשות ניקוי מיצים אורבני שהיום נראה כמו משחק ילדים , אז אחרי מלאן דיאטות וניקויים החלטתי ללכת על בדבר האמיתי ניקיון של גוף ונפש כי רק ככה זה עובד באמת . אני שבועים אחרי הניקוי ולא בא לי להכניס גאנק לגוף . ואין לי אכילה ריגשית כי כל הגיפה יצאה בסשנים למיניהם( ריברסינג, סווטלודג׳) שלמה , אשתו ענת והצוות הם פשוט מלאכים עם שליחות כאן , או יותר נכון ישויות אור . זכיתי בענק!!!! והבטחתי לעצמי לפחות פעם בשנה עושה פסח בבפנים שלי
Adi Botvin Parjpoor
Adi Botvin Parjpoor
קרא עוד
חוויה מדהימה ומשנת חיים, מספקת הזדמנות להסתכלות מהצד על אורח החיים ולשינוי של הרגלים מזיקים. סדנה מלאה במידע חשוב ומעניין, חוויה רגשית מעצימה והכל מוקף במעגל תמיכה מדהים שמאפשר לתהליכים להתרחש. מומלץ בחום
Noa Vachnish
Noa Vachnish
קרא עוד
אתמול בערב הסתיימה סדנת ניקוי רעלים של חמישה ימים.אני עדיין בהתאוששת, פלשבקים,מחייכת לעצמי ולוקחת נשימה עמוקה ומוציאה אוויר כמו שיובל לימד אותי . מפחדת להרוס עם מילים.. היה מטורף.חלום.אני בריחוף קל. תודה גדולה לכם משפחת Bodyflow המופלאה. הייתם כמו מלאכים שריחפו מעלי ומסביבי במשך חמישה ימים ודאגתם ותמכתם ורק מלהסתכל לכם בעיניים פשוט נרגעתי. זר לא יבין זאת
Uri Lazar Shalem
Uri Lazar Shalem
קרא עוד
הגעתי לסדנא אחרי שנים של כאבי בטן קשים, שהתגברו ולאחרונה היו כל ערב, מלא גזים, וחוסר יכולת לאכל את רוב המזונות. אחרי הסדנא והמשך השימוש בסיבים תזונתיים ובפרוביוטיקס , הכאבים נעלמו כלא היו!! זה די מדהים, לא חשבתי שזה אפשרי. חיכיתי חודש לפני שאני כותב את הביקורת בשביל לראות שזה באמת לטווך ארוך, וזה כן! אני ממליץ מאד על הסדנת ניקוי רעלים של bodyflow לכולם. זה גם ממש ממש כיף, כל בוקר מתחיל עם ריקודים ויוגה והתעמלות ומדיטציה, ויש הרבה סדנאות עומק נפשיות, בקיצור ריפוי הוליסטי מלא שעובד!
Roni Kantor
Roni Kantor
קרא עוד
עדיין נוחתת מחוויה עוצמתית, פותחת לב וכל כך חשובה. הגעתי בזכות אהבה והערכה גדולה שיש לי לשלמה וענתי דמיינתי שייקים ירוקים, ערסלים ויוגה וקיבלתי חוויה מרוכזת של חיבור לעצמי עם סדנאות יוצאות דופן באיכותן וחבורה של אנשים שקילפה ממני שכבות. ניקוי הרעלים היה מבחינתי רקע לתהליך רגשי עמוק ומרפא. ממליצה בחום.
Lotan Segal
Lotan Segal
קרא עוד
הגעתי לשלמה בעקבות המלצות חמות. גיליתי בית במלוא מובן המילה. מקום של אכפתיות מקצוענות מסירות. צריך לראות כדי להאמין. פנינה מדהימה ואנושית בחיים של תרבות שהופכת מעט מנוכרת משנה לשנה. יש "מוצרים" שאי אפשר שלא להמליץ עליהם, מוצרים שכל אדם באשר הוא צריך לצרוך. הפעילות של שלמה והצוות מבורכת. יצאתי משם אדם חדש עם ראיה שונה על החיים. תודה על הזכות לקחת חלק במשפחת בודי פלואו. זכיתי. אפסיק פה שלא יחשבו שאנחנו קרובי משפחה 😉🙏🏼
ivana benka
ivana benka
קרא עוד
איך ירדתי 30 קילו? לפני שנה וחצי הגעתי לשיא המשקל העודף שלי פעם נוספת, בנוסף בן זוגי הגיע למצב לא טוב בריאותית. ידענו שאנחנו חייבים לעשות עם זה משהו אחרת המשך חיינו יהיה רק בסבל גדול. הגעתי אל הסדנה בסקפטיות, עם הרבה מאוד חששות ועם סטרס בבטן שליווה את חיי בשלב זה על בסיס קבוע. אלה היו 5 ימים ששינו את המשך חיי, 5 ימים שבהם הבנתי והפנמתי איך הגוף שלי עובד, איך האוכל שאני בוחרת להכניס אליו משפיע ובונה או מזיק לו. למדתי שהאוכל משפיע לא רק על הרובד הפיזי אלא גם על הרובד המנטלי הרוחני והרגשי.אחרי הסדנה שהייתה אינטנסיבית ומלמדת חזרתי לביתי עם ידע ,כלים והרבה מוטיבציה לשנות את אורח החיים שלי. תודה ענקית לשלמה וענתי!
הקודם
הבא

להרשמה

29/05/2024-02/06/2024
נס עמים - הגליל המערבי

המחירים כוללים את תהליך הניקוי, הלינה במלון וכן את כל התרגולים והסדנאות המקצועיות.

עד ה – 10/04/24

  • מחיר למשתתף בחדר פרטי 4550 ₪
  • מחיר למשתתף בחדר זוגי 3750 ₪

    אין צורך להגיע בזוג

*משתתפים חוזרים זכאים ל-5% הנחה

לאחר מכן

  • מחיר למשתתף בחדר פרטי 4700 ₪
  • מחיר למשתתף בחדר זוגי 3900 ₪

    אין צורך להגיע בזוג

*משתתפים חוזרים זכאים ל-5% הנחה

משתתפי הסדנה נהנים גם מההטבות הבאות

על המקום

אירוח כפרי בית אורן

שוויצריה בחורף, גן עדן בקיץ. אירוח כפרי וחופש בחיק השלווה והטבע בלב פארק הכרמל בקיבוץ בית אורן.

חדרי אירוח וסוויטות מדהימות בלב הטבע הפראי בפארק הכרמל, מול נוף עוצר נשימה של ים וכרמל, אויר הרים צלול, שלווה ושקט.

אירוח כפרי בית אורן מציע לכם חופשה בלב הטבע הירוק והפורח של הכרמל. כאן, על אחת מפסגותיו המרהיבות של הכרמל, במקום קסום ופסטורלי בקיבוץ בית אורן, מול נוף מרהיב אנו מציעים מגוון חדרי אירוח וסוויטות יפהפיות.

על המקום

בית הארחה סלינה אלמוג ים המלח

כפר הנופש אלמוג, אי ירוק בפיתחו של מדבר יהודה, במרחק קצר מחופי צפון ים המלח, מול עוצמת המדבר ונוף קדומים עוצר נשימה, בין כרי דשא מוריקים ותחת לעצי הנוי ,נמצאים חדרי האירוח ברמה מלונאית.

השקט והיופי הניבטים מהכפר מהווים תפאורה מושלמת לחופשה רגועה.

עם איזה תחושות וכלים תצאו מהסדנה?

בסיום הסדנה נחווה את עצמנו ואת גופנו באופן שונה מזה שהכרנו. לאחר טיהור הרעלים מהגוף וניקוי מערכת העיכול והתאים, ספיגת המזון שאנו צורכים תהפוך ליעילה ונעימה יותר. בעקבות הסדנה, תעלה רמת החיוניות ונחוש קלילות, ערנות ונינוחות נפשית ומנטלית חדשה. לאחר תהליך הניקוי, מתעורר רצון טבעי להקשיב לגוף ולשמר את השינוי שהתחולל בו. שינוי ההרגלים ומעבר לתזונה בריאה יותר, משקפים בצורה ברורה את התוצאות המיידיות בחיינו תרגישו הרבה יותר בהירים, חדים ומודעים ותצאו עם כלי איך לשמר את התחושה ומה לאכול בחיי היומיום שלכם לאחר הסדנה.

שלמה דהרמה

מאסטר ומומחה בינלאומי בתזונה בריאה והבנת בריאות אמיתית.

פורץ דרך, בטכניקות לטיהור וניקוי הגוף מרעלים בעזרת צומות CLEANSE, ממציא ומפתח שיטות ניקוי חדשות, המשלבות ידע עתיק יומין עם שנים רבות של ניסיון עכשווי. בעל 30 שנות ניסיון כמרפא טבעי, מאבחן אירידיולוגי (קריאה ברשתית העין), רייקי מאסטר, ומתמחה ברפואת דופק טיבטית.

מידע נוסף

פרטים נוספים ושאלות נפוצות על הסדנה

MDT – MULTY DIMENTION THERAPY הינה טכניקה השייכת לעידן החדש.​ הסוד שלה קשור במיזוג ושילוב של מספר שיטות ותפיסות טיפוליות.

אנו עדים לשינוי מודעות מבורך המתחולל במלוא עוצמתו במאה ה-21. המודעות לרפואה אלטרנטיבית ולתפיסות ריפוי עתיקות ומסורתיות תופסות חלק נכבד מהדרכים בהם אנו מטפלים בעצמנו. היקף החשיפה של שיטות אלטרנטיביות רק הולך וגדל כל שנה. עוד ועוד חברים חדשים נוספים למעגל זה.

אין ויכוח שהרפואה המודרנית חשובה מאוד, אך היא לבדה אינה יכולה להציע פתרונות לכל תחלואי האנושות. לא במקרה אנו פונים אל הרפואה המשלימה או אל דרכים אלטרנטיביות אחרות כדי לקבל טיפול יעיל וכדי לחוש בריאים וחזקים יותר.

בעוד שהרפואה המודרנית מציעה שחרור מהיר נטול מודעות דרך “תרופות” משככות כאבים, הרפואה האלטרנטיבית מאפשרת מודעות לבעיה, מציעה שינוי הרגלים עד לרפוי אמיתי ומוחלט.

הטיפול בשיטות אלטרנטיביות דורש דבקות, אורך רוח וסבלנות עד לקבלת התוצאות הרצויות. שיטת MDT, למרות היותה מבוססת על תפיסות אלטרנטיביות, מציעה תהליך מעצים, המתאים לאדם המודרני ולאורח החיים של היום. שיטה זו מביאה לתוצאות ברורות, מהירות אשר ממשיכו להשפיע לאורך זמן רב ובכך ייחודה הגדול.

אם אתם סובלים מעייפות כרונית, כבדות וחוסר באנרגיה, כאבי ראש, הצטננויות תכופות, אלרגיות ובעיות סינוסים, ריח רע מהפה, גזים, כאבי בטן, עצירות, שלשולים, טחורים, אקנה, זיכרון לקוי, נדודי שינה.

התהליך משפיע כמובן גם על מערכת חילוף החומרים בגוף ומעודד הרזיה.

בBodyflow אנו לא מסתפקים בסדנא קצרה שאינה יכולה לחולל שינוי מהותי וניקוי עמוק כפי שאנו רוצים. לכן מעבר לחמשת ימי הסדנא אנו מתחילים להכין את הגוף לניקוי בצורה עדינה והדרגתית (שאינה פוגעת או משבשת את חיי או סדר היומיום) בשבועות שלפני הסדנה ובכך יוצרים תנאים אידיאליים לגוף להתנקות ב-5 ימים של סדנה בעלת תפריט שייקים מגוון ומיוחד וכדורים תומכי ניקוי.
במקביל, כוללת הסדנה גם תרגילי קול ונשימה, פעילות גופנית, מתיחות ותרגילי ריכוז שתומכים בניקוי. השילוב המוקפד הזה שנבנה על ידע ומיומנות של שנים רבות, מסייע לגוף להגיע לתוצאות ניקוי עמוקות ויסודיות.  

לשאלות וקבלת מידע נוסף

29/05/2024-02/06/2024
נס עמים - הגליל המערבי

השאירו פרטים

תודה על הרשמתך

ווצאפ