תוכנית ניקוי רעלים online

עם שלמה דהרמה - וצוות Bodyflow

19/02/2024

Online ב – Zoom

תוכנית ניקוי רעלים מהגוף

התוכנית היא כרטיס הכניסה שלכם למסגרת קבועה של אורח חיים בריא ומלא בחיוניות, קלילות ומודעות נוכחת לגוף הפיזי והמנטלי שלכם.

ניקוי

6 ימים של ניקוי וצום נוזלים בשיטת MDT – שיטת ריפוי רב מימדית המשלבת טכניקות ריפוי עתיקות ומודרניות.

ריפוי

עבודת עומק על כל הרבדים – פיזי, נפשי, רוחני ומנטאלי.

שינוי

שינוי מקצה לקצה באיכות החיים שלכם – כפי שמשתתפים רבים מעידים: ממש תחושה של לידה מחדש.

הנחיה

בהנחיית שלמה דהרמה – מאסטר בתחומו, בעל נסיון של מעל ל-25 שנה, פורץ דרך ומפתח שיטת MDT.

תוכנית מלאה לניקוי גוף און ליין כל אחד בביתו עם שלמה דהרמה!

השנה לאור כל מה שקורה בעולם בתקופה זו, החלטנו ליצור את סדנת ניקוי הרעלים שלנו גם במתכונת אונליין – מוזמנים להצטרף לתוכנית ניקוי הגוף, בה נעבור יחד בקבוצה אינטימית ניקוי במשך 6 ימים + 3 ימי הכנה. התוכנית תהיה במתכונת דומה לסדנת הדגל הוותיקה והאיכותית שלנו בקרב אלפי אנשים שכבר עברו אותה, אבל באונליין, בבביתכם, דרך מפגשי לייב בזום ומערכת סרטונים ושיעורים מוקלטים.

הניקוי אונליין שלנו הוא ניקוי המותאם לשגרת היום יום. בלי יותר מדי הכנות מסובכות. כמובן שמומלץ להוריד קצת בקצב החיים אם מתאפשר אבל בהחלט ניתן לעשות אותו (עם הכנה ותכנון קלים מראש) בלי לשנות את שגרת היום יום. הניקוי אפילו מתאים לאלו מכם שעובדים כל יום מחוץ לבית.

ההרשמה בעיצומה

Online ב – Zoom

תאריכים קרובים

No data was found

למידע נוסף והרשמה מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם, או התקשרו בטלפון

הרשמה מוקדמת במחיר מוזל, עד ה-25/04/2024

שליח עד הבית יתאפשר למי שנרשם עד ה-8.2.24. מי שנרשם לאחר מכן, יוכל לאסוף את הערכה מנקודת איסוף בפרדס חנה עד.

תזונה | תנועה | מודעות

לאיזון חיים בריאים יותר

אנחנו מאמינים בשילוב של תזונה, תנועה ומודעות. לקחנו את השילוש הזה ובנינו יחד עם מנחים מובילים בתחום הגוף והנפש תוכניה לחיזוק הגוף ומערכת החיסון.

ננקה את הגוף קודם כל בעזרת תזונה מזינה, מזונות על וצמחי מרפא שיתמכו בפעילות הניקוי הטבעית של הגוף. גוף נקי משמעו גוף חיוני, עירני ובריא ורמת התפקוד שלו גבוהה ויעילה יותר.

נתמוך בתזונה בעזרת פעילות גופנית שתחזק את השרירים, תניע את מחזור הדם, תשרוף שומנים וכך תעודד את הפרשת הרעלים מהגוף גם דרך העור.

נגביר את המודעות לתזונה נבונה ואורח חיים בריא באמצעות הרצאות מרתקות שיתנו לכם מידע חשוב על המזון שאתם צורכים. יספקו כלים שיוודאו שברגע שתסיימו את התוכנית תדעו לשמר ואף להעצים את גופכם ונפשכם.

בנוסף, התוכנית מטפלת בתסמינים שכיחים כמו:

חיזוק מערכת חיסון, עייפות כרונית, כבדות וחוסר באנרגיה, כאבי ראש, הצטננויות תכופות, אלרגיות ובעיות סינונים, ריח רע מהפה, גזים, כאבי בטן, עצירות, שלשולים, טחורים, אקנה, זיכרון לקוי, נדודי שינה. התהליך משפיע כמובן גם על מערכת חילוף החומרים בגוף ומעודד הרזיה.

התוכנית כוללת

ערכת ניקוי עד הבית עם שליח

הכוללת כל מה שאתם צריכים כדי לעבור ניקוי עמוק ויסודי בבית: תוספי תזונה, סופר פוד, תערובות בהן אנחנו משתמשים בסדנאות שלנו ועוד. (שליח עד הבית יתאפשר למי שנרשם עד ה-23.01. מי שנרשם לאחר מכן, יוכל לאסוף את הערכה מנקודת איסוף בתל אביב ופרדס חנה עד ה30.01).

תפריט אכילה קל וצום מיצים למשך 6 ימים + 3 ימי הכנה

התפריט מבוסס פירות וירקות, שייקים ומיצים, צמחי מרפא (תוספי תזונה טבעיים) ומזונות על, המכילים מחוללי ניקוי טבעיים ברמה העמוקה ביותר. הניקוי בנוי מ8 נקודות ביום שבהן אנו שותים/אוכלים (תמיד אפשר לפי העומס והתחושה בגוף להוריד משקה / ארוחה).

מפגשי זום

מפגשים עם שלמה דהרמה וצוות BodyFlow, כל מפגש באורך שעה ורבע.
יום 1 לניקוי (יום שני) - מפגש פתיחה בזום בשעה 15:00.
יום 2 לניקוי (יום שלישי) - שאלות ותשובות בקבוצות וואטספ בשעה 20:00 עד 20:30
יום 4 לניקוי (יום חמישי) - מפגש ״איפה אני בניקוי״ בזום בשעה 20:30.
יום 6 ואחרון לניקוי (יום שבת) - מפגש יציאה מהניקוי וסיום התוכנית בזום בשעה 20:30.

מערכת און ליין

בנוסף למפגשי התוכנית והתמיכה של הצוות תקבלו שם משתמש וסיסמא למערכת אונליין שנתפרה במיוחד לליווי התהליך, הכוללת סרטונים והסברים נוספים של שלמה דהרמה שתהייה זמינה עבורכם לצפיה בזמנכם החופשי למשך 30 יום (שווי של 1600 ש״ח).

ליווי שוטף

של שלמה וצוות BodyFlow בקבוצת וואטספ סגורה הפעילה כל היום.

הרצאות מרתקות

המשלבות מצגות וידע אינפורמטיבי, באמצעותו מקנות הבנה ברורה ומעשית ביחס לחשיבותו של אורח חיים בריא בשגרת היומיום.

מנחים אורחים

שיעורי העשרה מוקלטים עם מנחים אורחים המתמחים בתחומם: סיוון נוימן - יוגה, דידי - אקרו יוגה, מוריה אגמון - קינוח שוקולד, ד"ר מיכל בן מאיר - מפגש על אכילה רגשית.

תרגול בתנועה

מפגשי תנועה מוקלטים של סדנאות יוגה, מפגשי בוקר יומיים הכוללים ריקוד, תרגילי כח, נשימות, מתיחות ושחרור.

סדנאות עבודה אנרגטית

תרגול עבודה קולית טכניקות ריכוז, הילינג.

סדנת שוקולד ומזונות על

סדנה בה נלמד מהם מזונות העל, כיצד הם תורמים ומה מומלץ לעשות איתם. נלמד ונתנסה בהכנת שוקולד חי אמיתי (RAW) ובריא, בהכנה ביתית.

מה בערכה?

תוכנה מלאה לחווית ניקוי מלאה, הכוללת סרטונים שילוו אתכם צעד צעד בכל אחד משלבי הניקוי. ממש כמו לעבור סדנת ניקוי, רק בלי לצאת מהבית!

תערובת סיבים ופירות יבשים לניקוי ושמירה על בריאות המעיים.
שתיית הסיבים מניעה את מערכת העיכול ומנקה אותה בצורה עדינה ובכך שומרת על בריאות המעיים ותורמת לפעילות מערכת העיכול (מקל על יציאות).

תערובת ייחודית ומקצועית של ”מזונות על“ בהכנה ביתית המכילה חלבון מלא (כל חומצות האמינו) וספקטרום רחב של מינרלים וויטמינים הדרושים לגוף לתפקוד אופטימלי.

תערובת ירוקים, המיועדת לניקוי רעלים, ניקוי הדם והכבד ואיזון חומציות. עשירה בנוגדי חמצון, כלורופיל, מינרלים ואנזימים המסייעים להבראה והזנת הגוף כולו.

טבליות המכילות בקטריות ידידותיות, שחיות בסימביוזה עם גוף האדם, מגנות עליו ומסייעות בתהליך עיכול המזון.

 

כמוסות הניקוי הן כמוסות צמחיות טבעוניות. כמוסות אלו מכילות קליפות עצים, עלים ושורשים של צמחי מרפא הידועים בחיזוק דפנות המעיים, חיטוי דפנות המעיים והגברת תנועת המעיים. הכמוסות מתפקדות כזרז עיכול עדין. בתהליך ניקוי עמוק הן חשובות בזירוז של פינוי פסולת מהמעי הגס ובכך עוזרות למניעת עומס במערכת העיכול.

כמוסות המכילות אנזימי עיכול פעילים, בספקטרום מלא, המאפשרים יכולת פירוק גבוהה יותר של מזון ופסולת שהגוף עצמו ייצר.

כמוסות שעוזרות לניקוי מחזור הדם, בכך שהן מפנות רדיקלים ופסולת שנוצרה כתוצאה משומן.

 

בקבוק חליטה מיוחד מזכוכית. הפקק תוכנן באופן המאפשר לבצע את החליטה בתוכו כך שתוכלו להינות מחליטת צמחים בכל מקום אליו תגיעו. (*אופציונאלי בתוספת 65 ש״ח)

ההרשמה בעיצומה

Online ב – Zoom

למידע נוסף והרשמה מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם, או התקשרו בטלפון

הרשמה מוקדמת במחיר מוזל, עד ה-25/04/2024

שליח עד הבית יתאפשר למי שנרשם עד ה-8.2.24. מי שנרשם לאחר מכן, יוכל לאסוף את הערכה מנקודת איסוף בפרדס חנה עד.

שלמה דהרמה

מאסטר ומומחה בינלאומי בתזונה בריאה והבנת בריאות אמיתית.

פורץ דרך, בטכניקות לטיהור וניקוי הגוף מרעלים בעזרת צומות CLEANSE, ממציא ומפתח שיטות ניקוי חדשות, המשלבות ידע עתיק יומין עם שנים רבות של ניסיון עכשווי. בעל 30 שנות ניסיון כמרפא טבעי, מאבחן אירידיולוגי (קריאה ברשתית העין), רייקי מאסטר, ומתמחה ברפואת דופק טיבטית.

האם זה הזמן המתאים?

ניקוי הגוף חשוב תמיד ובעיקר אחרי התקופה האחרונה, שהיינו סגורים הרבה בבית במצב של חוסר ודאות ולפעמים הרבה לחץ ומתח ועל אחת כמה וכמה אם העמסנו על הגוף מזון כבד ומנחם.

חיזוק הגוף ומערכת החיסון זו אינו עוד קלישאה – אלא הדרך הפשוטה והראשונית ביותר לחוסן פנימי וחיצוני!

עם איזה תחושות וכלים תצאו מהתוכנית

בסיום התוכנית נחווה את עצמנו ואת גופנו באופן שונה מזה שהכרנו. לאחר טיהור הרעלים מהגוף וניקוי מערכת העיכול והתאים, ספיגת המזון שאנו צורכים תהפוך ליעילה ונעימה יותר.

בעקבות התהליך, תעלה רמת החיוניות ונחוש קלילות, ערנות ונינוחות נפשית ומנטלית חדשה.

לאחר תהליך הניקוי, מתעורר רצון טבעי להקשיב לגוף ולשמר את השינוי שהתחולל בו. שינוי ההרגלים ומעבר לתזונה בריאה יותר, משקפים בצורה ברורה את התוצאות המיידיות בחיינו

תרגישו הרבה יותר בהירים, חדים ומודעים ותצאו עם כלי איך לשמר את התחושה ומה לאכול בחיי היומיום שלכם לאחר התוכנית. 

חוויות של משתתפים

השחקנית נעמי לבוב

החוויה של האון ליין מעמיקה וחיובית התכנים נגישים ובהירים ואפשר להקשיב להם כמה פעמים שצריך כדי להטמיע את החומר. קיבלתי כאן כלים לחיים בריאים ומודעים יותר שללא ספק אקח איתי הלאה! ממליצה למי שעובר את הניקוי און ליין לקחת את ההזדמנות ברצינות ולא לעשות ״ניקוי על הדרך״. אם מתמסרים, זאת ממש חוויה משמעותית ומלמדת. נהניתי משעורי התנועה והמודעות המוקלטים מאוד! ממליצה בחום למי שרוצה לעשות ריסטארט לגוף ♥️♥️♥️

מאיה שושן

איך השפיעה עליה הסדנה ונגמלה מכדורים

חן וינקלר

נגמרו המיגרנות אחרי 16 שנה והמון אופטלגין

Yael Manor
Yael Manor
קרא עוד
חוויה מופלאה מבחינה פיזית ולא פחות מכך - מנטלית, רגשית ורוחנית. הסדנה מופקת לעילא ולעילא, ניכר שעל כל פרט חשבו היטב ונתנו את כל הלב. הצוות, המנחים וההלפרים, נפלאים אחד אחת, מקצוענים, מלאים בנתינה משמעותית והמון לב. שלמה הוא מהנדס אינסטלציה של הגוף וגם של הנשמה - מאפשר זרימה טובה יותר בשניהם, והרבה מעבר לזה. הוא מלא בידע מרתק ובנתינה שלמה. מעולם לא נתקלתי בחוויה שראויה יותר לתיאור: טרנספורמטיבית ומעוררת השראה. ברור לי שאגיע שוב ואאחל את החוויה הזאת לכל אהוביי. ממליצה מכל הלב לצאת למסע הנהדר הזה בהתמסרות מלאה, ולסמוך על שלמה והצוות שיקחו אתכם למקומות נפלאים!
Batya Rockaway
Batya Rockaway
קרא עוד
הכרתי את שלמה בתכנית טלויזיה על חוקנים לפני 17 שנים , הבטחתי להגיע לסדנה שלו , מלא חברים קרובים השתתפו והמליצו מאוד ואני המשכתי לעשות ניקוי מיצים אורבני שהיום נראה כמו משחק ילדים , אז אחרי מלאן דיאטות וניקויים החלטתי ללכת על בדבר האמיתי ניקיון של גוף ונפש כי רק ככה זה עובד באמת . אני שבועים אחרי הניקוי ולא בא לי להכניס גאנק לגוף . ואין לי אכילה ריגשית כי כל הגיפה יצאה בסשנים למיניהם( ריברסינג, סווטלודג׳) שלמה , אשתו ענת והצוות הם פשוט מלאכים עם שליחות כאן , או יותר נכון ישויות אור . זכיתי בענק!!!! והבטחתי לעצמי לפחות פעם בשנה עושה פסח בבפנים שלי
Syndee Plotnitky
Syndee Plotnitky
קרא עוד
וואו... תודה על כל המתנות הנפלאות שהענקתם בשבוע הזה.. מעל ומעבר לכל ציפיה.. השילוב המדויק של למידה דרך השכל והחוויה הלימודית המטורפת דרך הגוף, יצרו פתיחה של הבנה, של עונג, של ידיעה ברורה שאני יוצאת מהסדנה לא אותה אדם.. שמשהו קרה, עמוק, משמעותי, שתורם לי להמשך ההתפתחות והגדילה והפריחה שלי בעולם הזה.. והכל בגאונות,בטוהר בצניעות ובלב הכי רחב ונדיב בעולם.. תודה תודה תודה!!!! אוהבת אתכם המון.
Noa Vachnish
Noa Vachnish
קרא עוד
אתמול בערב הסתיימה סדנת ניקוי רעלים של חמישה ימים.אני עדיין בהתאוששת, פלשבקים,מחייכת לעצמי ולוקחת נשימה עמוקה ומוציאה אוויר כמו שיובל לימד אותי . מפחדת להרוס עם מילים.. היה מטורף.חלום.אני בריחוף קל. תודה גדולה לכם משפחת Bodyflow המופלאה. הייתם כמו מלאכים שריחפו מעלי ומסביבי במשך חמישה ימים ודאגתם ותמכתם ורק מלהסתכל לכם בעיניים פשוט נרגעתי. זר לא יבין זאת
Uri Lazar Shalem
Uri Lazar Shalem
קרא עוד
הגעתי לסדנא אחרי שנים של כאבי בטן קשים, שהתגברו ולאחרונה היו כל ערב, מלא גזים, וחוסר יכולת לאכל את רוב המזונות. אחרי הסדנא והמשך השימוש בסיבים תזונתיים ובפרוביוטיקס , הכאבים נעלמו כלא היו!! זה די מדהים, לא חשבתי שזה אפשרי. חיכיתי חודש לפני שאני כותב את הביקורת בשביל לראות שזה באמת לטווך ארוך, וזה כן! אני ממליץ מאד על הסדנת ניקוי רעלים של bodyflow לכולם. זה גם ממש ממש כיף, כל בוקר מתחיל עם ריקודים ויוגה והתעמלות ומדיטציה, ויש הרבה סדנאות עומק נפשיות, בקיצור ריפוי הוליסטי מלא שעובד!
Roni Kantor
Roni Kantor
קרא עוד
עדיין נוחתת מחוויה עוצמתית, פותחת לב וכל כך חשובה. הגעתי בזכות אהבה והערכה גדולה שיש לי לשלמה וענתי דמיינתי שייקים ירוקים, ערסלים ויוגה וקיבלתי חוויה מרוכזת של חיבור לעצמי עם סדנאות יוצאות דופן באיכותן וחבורה של אנשים שקילפה ממני שכבות. ניקוי הרעלים היה מבחינתי רקע לתהליך רגשי עמוק ומרפא. ממליצה בחום.
Lotan Segal
Lotan Segal
קרא עוד
הגעתי לשלמה בעקבות המלצות חמות. גיליתי בית במלוא מובן המילה. מקום של אכפתיות מקצוענות מסירות. צריך לראות כדי להאמין. פנינה מדהימה ואנושית בחיים של תרבות שהופכת מעט מנוכרת משנה לשנה. יש "מוצרים" שאי אפשר שלא להמליץ עליהם, מוצרים שכל אדם באשר הוא צריך לצרוך. הפעילות של שלמה והצוות מבורכת. יצאתי משם אדם חדש עם ראיה שונה על החיים. תודה על הזכות לקחת חלק במשפחת בודי פלואו. זכיתי. אפסיק פה שלא יחשבו שאנחנו קרובי משפחה 😉🙏🏼
Moran Viner
Moran Viner
קרא עוד
ניקוי און ליין - עוד אחת ממתנות הקורונה המברכות! הצטרפתי לניקוי און ליין כי הרבה זמן הרגשתי שהגוף שלי קורא ומבקש טיפול. היה שבוע סופר משמעותי וטרנספורמטיבי עבורי באופן שבו אני מסתכלת על אוכל, באופן שבו אני מקשיבה לגוף שלי, מזינה אותו , מטפלת בו. קיבלתי המון ידע, חוכמה וכלים משלמה והליווי, תשומת הלב, האכפתיות של ענתי, הפכו את השבוע הזה לחוויה חשובה ומיוחדת עבורי... ממליצה לכם לתת לעצמכם את המתנה הזו.

ההרשמה בעיצומה

Online ב – Zoom

למידע נוסף והרשמה מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם, או התקשרו בטלפון

הרשמה מוקדמת במחיר מוזל, עד ה-25/04/2024

שליח עד הבית יתאפשר למי שנרשם עד ה-8.2.24. מי שנרשם לאחר מכן, יוכל לאסוף את הערכה מנקודת איסוף בפרדס חנה.

רק 970 ש״ח

*לאחר ההרשמה המוקדמת (במידה וישארו מקומות) המחירים יעלו ב-150 ש״ח. 

לפרטים